Tvorba webového portálu spojující profesní komunitu

Popis společnosti

Škola tejpování byla založena v roce 2015 ve Velkém Meziříčí. Její základy byly vytvořeny na základě zkušeností ze Západní Evropy a cílem bylo přiblížit tejpování a jeho pozitivní vliv na lidské tělo odborné i laické veřejnosti v Česku. Společnost provozuje e-shop, na kterém prodává krom jiného i vlastní značku tejpů, ale hlavně pořádá kurzy tejpování po celé České republice. V tomto ohledu má na českém trhu dominantní postavení. 

Jedná se o stále mladou společnost, která však rapidně roste a po stovkách uspořádaných kurzů v České republice společnost úspěšně expandovala na slovenský trh. V nadcházejících měsících bude společnost rozšiřovat portfolio nabízených služeb a produktů, které budou více zaměřené na fyzioterapii pro odbornou veřejnost.

Cíle

Cílem projektu je nová marketingová strategie, která bude spočívat ve tvorbě webového portálu, který bude spojovat profesní komunitu fyzioterapeutu, masérů atd. V současné době jsou připravené webové stránky, facebookové stránky s cca 7 tisíci sledujících a eshop, který je zaměřen na produkty pro fyzioterapii.

Společnost chce vyzkoušet marketingovou strategii, která bude mířit na profesní komunitu a amatéry, kteří se o problematiku zajímají. K tomuto účelu chce využít různé typy propagace, která částečně nechá v režii samotného studenta.

Student bude spolupracovat přímo s jednateli společnosti, kteří poskytnou data a prostředky pro to, aby zkoušel strategii na živých datech a tak uvidí její přínosy. Jednatelé jsou otevřeni novým přístupům a nabízí za úspěšnou implementaci fungující marketingové strategie finanční odměnu.

Očekáváme

  • Student ekonomického nebo IT oboru (marketing není podmínkou)
  • Aktivní přístup
  • Výborné analytické schopnosti

Typ práce: seminární/bakalářská

Obor: ekonomický, IT

Přihlášky: do 30. 6. 2019

Odevzdání výstupu společnosti: 02/2020

Speciální požadavky: znalost slovenského trhu

Místo: ČR/SR

Klíčová slova

Go-to-Market strategie, Marketingová strategie, Slovenský trh, Nový trh, Průzkum trhu